Vagy inkább legbimotább? Az új Italjet Dragster új szintre emeli a robogózás transzformersz-faktorát!

Tipikus olaszok. Jön ugyan az EICMA Milánóban pár hét múlva, az Italjet mégsem várt a motor show-ig a leleplezéssel. Az új Italjet Dragster már rendelhető, és innen nézve teljes mértékben méltó a legendás névre!

A Dragster mindig is a legvagányabb rogobó volt a piacon, ez az új, 2020-as kiadás pedig ott folytatja a konkurencia stílusbeli földbe tiprását, ahol elődje abbahagyta – már, ha neked ez a mechanikus, robotos, technikakilátszódós stílus a tetsző.

Két verzióban készül azonos váz és (függőcsapszeges elsőkerék felfüggesztéses) futómű-alapokra, a 125 köbös 15-, míg a 200-as változat 20 lóerő csúcsteljesítményű lesz, igazodva az A1 és A2 előírásaihoz.

A legfrisebb trendeknek megfelelően az adatokat egy nagy, központi kijelzőről kapjuk, ami nem a BMX-szerű kormánykialakítás tetején, hanem előtte, a mellidom tetején kapott helyet: nem fordul a kormánnyal és jó védett helyen van esés esetén. 

 

A futómű, jó sportrobogóhoz méltó módon állítható, a motorok tömege 108 vagy 112 kg hengerűrtartalomtól függően, a tank 9 literes. Magyar ára egyelőre nem ismert, de nem biztos, hogy ez lesz a legspórolósabb…

italjet.com