A BMW jövőre egyhengeres sportmotorral támadhatja le a fiatal adrenalinhajhászokat.
Lassan másfél éve is megvan már, hogy Japánban először megszellőztették egy szinte azonnal el is feledett koncepciómotor formájában, de a közelmúltban újra előkerült a bajorok mini szuperbike-jának témája: 2021-ben végre bemutatkozhat a BMW G 310 RR!
A BMW egyhengeres, kisköbcentis G-sorozata jelenleg két modellt számlál: a G 310 R utcai csupasz és a G 310 GS mini túraendúró Indiában készül a helyi TVS gyár közreműködésével. A kis egyhengeresekhez nekünk is volt már szerencsénk, a G 310 R egy igazi kis supernaked, meglepően élvezetesen vezethető, pörgös kis szerkezetnek bizonyult tesztünk során.
Innen nézve nem is lenne meglepő, ha a bajorok csutkakormánnyal és némi plusz hozzáadott idomzattal sportmotorrá alakítanák.

Sőt, a TVS kínálatában már több mint egy éve ott figyel az Apache RR 310 modell, amiben odabent ugyanaz a bajor tervezésű modern egyhengeres szolgáltatja a 34 lóerős és 27,3 Nm-es teljesítményt, amit a BMW G-kbe is beletesznek.
A fenti képen látható BMW G 310 RR Concept pedig minden tekintetben erősen emlékeztet a TVS Apache RR-re, csak egy S 1000 RR szerű fejidommal megfűszerezve. Nem kell agysebészi végzettség, hogy összerakjuk a képet: jön a BMW G 310 RR!

Hogy pontosan mikor és mennyi pénzért, azt egyelőre ne kérdezzétek, de ha jövőre készülsz belekóstolni a kétkerekűek világába kezdőként és a végcél egy pályaorientált gépezet – netán egy BMW S 1000 RR – akkor egy G 310 RR éppen ideális lehet, mint első lépcsőfok.