A méltán híres MT család A2-es jogosítvánnyal vezethető mocijai közül nem csak az MT-03, illetve az MT-07 fojtással ellátott változata létezik, hanem van egy 155 köbcentis modell is. Persze, a 125-ös modell is vezethető A2-vel, de alapjáraton az inkább egy A1-es moci, így jelenleg azt figyelmen kívül hagyom.

Az eddigi információk alapján a Yamaha az új motorját az indiai motorpiacra szánja, a várható megjelenése 2020 Február. Nem várható komolyabb fejlesztés a jövő évi modellben, viszont a BS6 előírásoknak megfelelő motorkerékpár új színben lesz megvásárolható. Tehát a Yamaha MT-15 BS-VI ugyanazzal a 155 köbcentis, vízhűtéses motorral fog muzsikálni, mint eddig. 18,3 lóerőt és 14,1 Nm nyomatékot lesz képes leadni, emellett persze a hat sebességes váltó is marad a régi. A fentebb említett aprócska fejlesztéstől eltekintve a motor mechanikai része nem változik semmit, a fékezés ugyanúgy egy csatornás ABS rendszerrel lesz megtámogatva, teleszkópos villák biztosítják továbbra is a megfelelő rugózást elöl, míg hátul is ugyanaz a rugóstag marad. Emellett természetesen a Változtatható Szelepvezérlés – ahogyan a kis tesó esetében – elérhető lesz.

A Yamaha MT-15 a dizájn terén mutat változtatásokat, ugyanis a 2020-as modellben már elérhető lesz a rendelés leadásakor az „Ice Fluo Vermillion” szín.

Azért látszik, hogy a japán motorgyártó ennél a modellnél sem engedi el a Dark Side stílust, ami igazából az egész családfát jellemzi, minden modellben fellelhető ez a vonás, és minden modellnek piszok jól áll. Ez a kis hazánkban egyelőre nem elérhető modell egész jól beilleszkedik az MT családba.

Azonban, mint ahogy az általában lenni szokott, a riválisok sem maradnak el. A versengést az MT-15 folytatni fogja a KTM Duke 125-el, a TVS Apache RTR 160 4V BS6 modellel, illetve vetélytársa még a Suzuki Gixxer 155.